Jump to content

[NL] League until 29 januari


ttsgosadow

Recommended Posts

Hi all,

 

I will be running a league until the 29th of january and you can all participate!

During this league you will be playing a crew, master or faction that is new to you or hasn't received much play yet. The league will be concluded on a gameday on 29th of january at the Games Guild in Alphen aan den Rijn.

Below in Dutch, feel free to contact me for more info.

Quote

Malifaux League: A Brave New World
We're gonna build a whole new world for ourselves
With just a handful of men
We'll start all over again
In a brave new world

Voor komende periode wil ik een League draaien waar jullie allemaal aan mee kunnen doen. Tijdens de league speel je in eigen kringen potten, en we sluiten de league af op 29 januari met een gameday in Alphen aan den Rijn. Doe jij ook mee?

Thema: A Brave New World. We hebben er bijna allemaal 'last' van, zoveel nieuwe dingen om nog te spelen en uit te proberen. Bij deze daag ik jullie uit dat ook te gaan doen! Speel voor de league in de periode tot 29 januari minimaal één potje met een crew die je nieuw hebt, of nog amper gespeeld hebt. Vervolgens speel je nog een keer op de gameday.
Voor deze potten zijn AVATARS (en proxies daarvoor) toegestaan! 

Schildercompetitie: Op de gameday zal er ook een schildercompetitie zijn! Zet je voor deze league geschilderde crew neer, en verdien extra Guilders en PRIJZEN!

Verder zijn er ook Guilders voor iedereen.

Het is nog geen 29 januari - dus vooralsnog: GAME ON! & PAINT ON!
Je wordt van harte uitgenodigd om ons allen op de hoogte te houden van je keuzes, voortgang en mooie verhalen!

More info on our facebook page: https://www.facebook.com/events/2007269069499721/

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information