Gaming day, hobby night and tournament!

Carasz

The bulk of this post will be in Swedish, if you have any questions don't hesitate to ask!

Saturday the 27th of December, from 1 pm until late, a gaming club called Hugin och Munin Spel will be organizing a gaming day just outside of Stockholm, Sweden.

Myself and the local henchman (Wiking), both active in the club, will be joining in and bringing some of the Malifaux goodness to the games!

I'm in charge of a small tournament, starting 2 pm, while Wiking will be hosting a hobby night (hobby day?) during the length of the event.

Lördag den 27 december, på föreningensgården Runan i Täby Kyrkby, kommer det att anordnas en speldag! Under speldagen kommer det bland annat spelas en del Malifaux.

Wiking, som är med och anordnar speldagen, ser till att det finns en hobbyhörna att tillgå under hela dagen.

Jag ser till att det finns en turnering för dem som känner sig sugna på att spela.

Jag ser gärna att turneringen är nybörjarvänlig, vilket innebär att anmälan kommer vara gratis och kan ske ända fram till dagen innan (eventuellt på plats om vi har ledigt). Det blir fixed master, 50 SS, baserat på Gaining Grounds 2015.

Anmälningslänk: http://goo.gl/forms/XwLXneZvjj

Har du några frågor så tveka inte att höra av dig!