Jump to content

Greetings from Sweden


Impetigo

Recommended Posts

HI,all!

 

I'm a swede getting into Malifaux with my buddy Hans. I'm planning on building a wicked cool table using Terrainlinx printable terrain and maybe even getting some games on in the far future.

 

I'm reading up on Malifaux 1e as that's the book I currently own and I really dig the setting.

 

So, for now, I bid you good day!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Welcome!

What part of Sweden do you live in? Have you found any henchmen in your local area? There are surprisingly many in Sweden considering the size of our country.

Du har valt ett lite ovanligt namn på forumet, får jag fråga varför?

Hope you will have a great stay!

Link to comment
Share on other sites

Thanks for the welcome!

 

What part of Sweden do you live in? Have you found any henchmen in your local area? 

...
Du har valt ett lite ovanligt namn på forumet, får jag fråga varför?
 

 

I'm from Gothenburg, haven't really looked around yet as I'm just getting started and don't actually expect to get very many games in what with evrydayday life getting in the way.

 

Namnet kom till när jag reggade mig på ett annat forum, iom att jag pluggade Infektion vid tidpunkten och valde första bästa ord i min närhet. Sedan kom jag på att det låter lite fräckt så det fick bli kvar.

Link to comment
Share on other sites

Göteborg alltså.

Om jag inte missminner mig så är det Sybarite som är vår göteborgska henchwoman. Kan vara någon mer. Finns en lista här på hemsidan.

Vi har en aktiv facebookgrupp som heter Malifaux Sverige som jag kan rekommendera. Tror den är hemlig (för att inte poppa upp på allas newsfeed) men alla är välkomna som vill. Finns även ett svenskt forum på malifaux.se.

Har du några frågor så är det Facebook jag rekommenderar. Man får snabba svar där. Även fb-gruppen "A wyrd place" är bra, den är det största samlingsstället för internationella spelare utöver Wyrds egna forum.

Jag har självt pluggat infektion och misstänkte att det var det du syftade på. Ville bara kolla, lite ovanligt med den typen av morbida namn.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information